tirsdag den 8. juni 2010

en ramme pung

Ja, jeg skulle have været til tandlægen her til morgen, men hun meldte sig syg...

Så jeg har haft tid til at lege.
Jeg er virkelig fasineret af de der beslag man bruger til rammepunge, eller det er hvad jeg kalder dem...
Jeg har gennem noget tid købt dem, når jeg er faldet over dem på loppemarkeder rundt omkring. Og har brugt adskillige timer på at prøve at finde ud af hvordan man bærer sig ad med at lave sådan en pung.
Omsider er det lykkedes, men der er lang vej endnu, til det bliver let, vil jeg tro...
Jeg har så lavet en vejledning for at lige få det skåret ud i pap, måske mest for mig selv...
Men altså, hvis du har lyst kan du finde den hér

1 kommentar:

  1. Tak for en fin vejledning, det må jeg næsten prøve engang :)

    SvarSlet

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3