mandag den 11. juni 2012

Maskinparken holder ferie

Her er stille, også i virkeligheden,
livet går op i børn og hvad skal vi have til aftensmad idag...

Denne pragtfulde dimmer som er store stykker velcro, beklædt med filt og kantbånd, med laaange snore til lille Esther-pilfinger og det er da stortset det jeg har syet de sidte 2-3 uger.

Der har lige været en åbning af KBH FF Gentofte, et bryllup (ikke mit eget) og mere KBH FF...
Så er jeg bare træt og så skete det!
Jeg skulle mindes om hvorfor kvinder spiser chokolande, skælder ud og får børn...
Jeg har ellers været den foruden i 1½ år, og har ikke savnet den...

Nåh men, forhåbentlig kommer energi tilbage om et par dage...

Og undskyld, og ad...

undskyld igen

Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3