lørdag den 10. november 2012

Gad vide om man må...

Jeg er til stadighed meget i tvivl og tænker egentlig at den spejlvendte øko pude aldrig bliver sat til salg.
Nu har jeg jo spejlvendt det for sikkerheds skyld og helt med vilje...(ja, eller ikke, måske havde jeg bare ikke tænkt mig om.)
Nå, men blomster er der ingen ben i, så den havner i "til bazar"-bunken, som stille og roligt vokser.


Farver og nat fungerer selvfølgelig aldrig godt, men jeg tænker I kan se hvor jeg vil hen.
Jeg ELSKER at jeg har fået mine weekender tilbage, så jeg kan komme på loppemarked og frit disponere over 2 dage, er pragtfuldt, efter år og dage med butiks-arbejde.
Jeg er jo som bekendt (for nogle) startet på Teknisk Designer/Tegner på KTS.
Pudsigt, men ganske som jeg havde håbet, elsker jeg at arbejde med Autocad og Inventor.
Det er helt vildt og det burde være sket for 10 år siden.
I det hele taget er der mange ting som ligesom falder på plads omkring os.


 
God aften og kærlige hilsner
Ida


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3