onsdag den 21. oktober 2009

At lave en ny vane og at få noget fra hånden.

Jeg havde jo i sinde at få opdateret denne blog jævntligt og få dokumenteret hvad jeg får fra hånden.
Meeen for det første er jeg ikke særlig produktiv lige nu, jeg går og venter på at blive arbejdsløs hér i start november, når min barsel er slut.
For det andet er jeg kommet til at strikke og hækle istedet for at sy, og siden jeg ALDRIG har i sinde at strikke eller hækle noget der skal sælges, har jeg ikke rigtigt syntes at det var relevant.
Men jeg er her stadig og læser alle de andres blogs og nyder at blive inspireret.
Jeg har altid været meget dårlig til det der med uafklarede situationer, så går jeg i stå og kan knap nok få tømt opvaskemaskinen.
Så hvis der er nogen som lige står om mangler en modelsyer, så bare sig til...
Jeg fik strikket en kjole til min lille pige sidste uge og den skal i da se...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3