fredag den 2. oktober 2009

so, it begins


Ja, jeg har brugt mange timer her i min barsel på at læse blogs.
Jeg har prøvet på at lade mig inspirere, og det er da omsider lykkedes at få et og andet fra hånden.
Jeg startede min barsel i december 08 og med en 3-4 måneders baby prøvede jeg lykken med optagelsesprøven til Danmarks Designskole.
Jeg blev givetvis meget skuffet over at jeg ikke blev optaget på stående fod, enhver kan da se mit geni, ik!
Men så må jeg jo finde på noget andet og jeg kan da godt se hvor det fører hen, det der syning.
Jeg skal jo have startet noget op og nu har jeg så brugt de sidste 6 måneder på at finde på nye undskyldninger for hvorfor jeg ikke kan gøre det nu, med det samme.
Jeg har dog fået oprettet en etsy-shop, men når nu ordrerne ikke væltede ind med det samme er jeg også faldet lidt af på den, jeg lover at jeg straks og lige om lidt får gjort noget ved det.
Men hvad gør man, hvor starter man, hvordan griber man den an?
Jeg er mange ting, desværre er en sælger ikke en af dem.
Jeg bliver nød til at bygge en platform hvor jeg kan få vist hvad jeg har af esser i ærmet.
Jeg har i sinde at bruge min blog til at få vist mine projekter frem.
Jeg har givetvis mest syet til min lille datter i løbet af de sidste par måneder, men sidste uge fik jeg endelig taget mig sammen til at få syet et par styles til salg.


str. 86 heldholsvis shorts og fullængde
isoli smækbuks med isoli applikationer.


str. 74, heldholsvis shorts og fullængde

isoli smækbuks med isoli applikationer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3