fredag den 12. marts 2010

mere opdatering

Der var lige lidt mere jeg gerne ville vise frem. Her er en prøve på et pettiskirt, det er syet i nylonchiffon som er importeret fra USA. Jeg var lidt for forsigtig med at få det rynket, så det har ikke så meget fylde som jeg gerne ville have, men absolut ikke sidste gang jeg laver sådan et.
Her til højre en lille spencer, det er et ualmindeligt vellykket mønster som er brugt før, bl.a. til den brune fløjlsspencer som jeg har vist hér tidligere.
Spenceren har kviltede æblelistelommer og to runde kviltede æbleknapper på ryggen.
Den grønne velour kjole I ser her forneden er en videre udvikling af spencermønstret, nu med raglan ærmer og balloneffekt.
Den er ikke færdig udviklet, jeg synes den er blevet for vid i bærestykket, så en ny prøve kommer snarest. 
Det var alt for denne gang.

Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3