torsdag den 11. marts 2010

så, om igen

Ja, der er gået et par måneder.
Jeg har fået et nyt navn, eller rettere taget mit pigenavn tilbage, Studinski, som er blevet nedgraderet til mellemnavn efter jeg er blevet gift, bliver nu genoprettet i nogen grad.
Jeg har prøvet lidt af det der arbejdsløshed, det var kedeligt, så har jeg været på kursus og lært et og andet om at skrive ansøgninger.
Jeg synes der var et rigtig godt kursus, men jeg tror jeg fik så meget ud af det fordi jeg har haft et års barsel til at forberede mig, så jeg var klar til den proces det er at skrive en god ansøgning og et fyldestgivende cv.
Jeg har været på iværksætter kursus også og det kribler...
Jeg er i mellemtiden faldet over en deltidsstilling i stof2000 hvor jeg er igang med at lære noget mere om salg og kunder...
Nu har jeg en masse bolde i luften og når jeg har tid tilovers syer jeg også lidt.
Øverst ser I Sigrids fastalavnskostume, her ovenfor en af utallige fløjlsbukser og her til højre et lille tæppe. Et forsøg med patchwork, tålmodigheden rakte dog ikke til et særlig stort tæppe...
Jeg glæder mig rigtig meget til 2010!

Mvh
Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3