onsdag den 11. april 2012

Hygger i regnvejr


Japans kirsbær? Jeg har ikke grønne fingre... overhovedet! Men svigerfar har sadt nogle grene på mit spise bord, og når der kun skal lidt vand til, så går det lige, og så dufter de dejligt :)

Det vejr altså, det er drøn hyggeligt, men jeg ved at der kune er 5 timer til jeg skal hente den store tøs i børnehaven, det bliver med gummistøvler...

Min strik er gået istå idag, den hænger ellers på maskinen, men jeg synes ikke den er særlig pæn, og så gidder jeg ikke lave den færdig...


Jeg skal igang med et nyt projekt, for hvis jeg sætter to hulkort sammen, kan jeg lave en lang rapport... ja, det går ikke så hurtigt hér...
men nu tænker jeg og tænker på hvad jeg skal lave og i mellemtiden er alt andet gået i stå...

Så er medlemsmødet i Københavns Fødevarefælleskab Lyngby-Hellerup ved at være på trapperne, det er så spændende!

Kærllig hilsen
Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3