onsdag den 4. april 2012

Påske stemning


Min store datter er taget på mini ferie til farmor og farfar og min mand er på arbejde, så min og baby Esther hygger med strik og Pearljam <3


Jeg forudser at Esther får et meget tæt forhold til Kitchenaid :)
Den er en rigtig god baby holder på køkkenbordet når man lige skal have lammet i ovnen...¨
4 timers påskelam mmmm.

og læg mærke til den herlige body... jeg er ikke en "first mover", men endelig er jeg kommet på trendsales, altså indtil videre kun som køber.

Jeg er også kommet på wordfeud, det tog også sin tid...


Så har vi en 3 årig i huset som går meget op i bogstaver, mest hendes eget "Sigrids", men "Esthers" går også an... vel også en slags påske pynt..

Glad påske

Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3