lørdag den 7. april 2012

Sidtse udkald

Husk min Giveaway, jeg trækker imorgen aften :)



Så er det lørdag igen :)
Og endelig en skypude uden pixel-fejl :)
Jeg kan ikke rigtig finde ud af det, jeg kan ikke få mig selv til at pille det op, når jeg laver fejl, fordi det så bliver en protest mod det serie producerede... Men samtidig fremstår mønstret meget klarere uden forstyrelser...


Så en klassiker i voksen, afdæmpet udgave, og ja, der er begårt dumheder mitpå, men det er ok, min mand har adopteret den :).


Multi farvede blomster til Sigrid <3


Så røg der et stykke stof med hjem fra spejederne idag, da jeg har fået møbel forbud hjemmefra...
Farverne er lidt underlige, bundfarven er i virkeligheden varme gul, nærmest orange, og resten tilsvarende varmere...
Stoffet fik følge af en ordentlig stabel brødforme og en børne redningsvest, 40 kr godt givet ud...

Sigrid er på miniferie hos mormor, så vi skal straks ha is, hurra!

Kærlig hilsen
Ïda



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

tak for opmærksomheden, håber vi ses igen <3